Kwaliteit
Goede kwaliteit van zorg- en dienstverlening is belangrijk. Voor onze cliënten en hun netwerk, maar ook voor alle medewerkers. Leren, onderzoeken en verbeteren heeft altijd onze aandacht.
Werken aan kwaliteit
We werken volgens het Kwaliteitskompas gehandicaptenzorg 2023-2028, waarden en bouwstenen voor goede zorg en ondersteuning.
- De medewerkers en mensen met een beperking praten samen over de zorg en ondersteuning
- De zorgaanbieder wil weten wat mensen met een beperking vinden van de zorg en ondersteuning die ze krijgen
- Medewerkers blijven leren over goede zorg en ondersteuning
- Samen zorgen voor goede zorg en ondersteuning
Op basis van gesprekken met cliënten, cliëntervaringen en teamreflecties weten we hoe het staat met onze kwaliteit. Ook publiceren wij rapporten waarin we verantwoording afleggen over de kwaliteit van onze zorg en ondersteuning.
Formele documenten
-
Voortgangsbericht Kwaliteitskompas Cavent 2022
- 265 KB
-
Kwaliteitsrapport 2021
- 4 MB
-
Kwaliteitsrapport 2021 cliëntversie
-
Cliënt Tevredenheids Onderzoek 2021
- 919 KB
-
Cliënt Tevredenheids Onderzoek Cavent Logeren en bso 2021
- 919 KB
-
Onderzoek Stougjeshof Rapport 2020
- 623 KB
-
Onderzoek Stougjeshof Rapport 2021
- 549 KB